Pagalba

Jeigu neradote atsakymo į Jums rūpimą klausimą, prašome susisiekti su mumis telefonu 8 700 80025 (I-V 9:00-19:00) arba el. paštu info@tfbank.lt

TF Bank paskolą gali gauti:

  • Visi Lietuvos gyventojai nuo 22 iki 75 metų 
  • Turintys bent 4 mėnesių darbo stažą ir nuolatines oficialias pajamas Lietuvoje

TF Bank paskola nesuteikiama:

  • Asmenims, kurių kredito reitingas yra per žemas
  • Amenims, kurie negyvena Lietuvoje ir gauna pajamas ne į Lietuvoje registruoto banko sąskaitą (Paysera, Revolut, N26 sąskaitos netinkamos)
  • Užsienio piliečiams be leidimo nuolat gyventi Lietuvoje

Kiekvieną klientą vertiname individualiai, todėl siūlome skirti keletą minučių ir užpildyti paraišką, kad gautumėte asmeninį pasiūlymą paskolai.

Paskolą galite gauti, užpildę paraišką, kurią rasite čia. Tam, kad Jūsų paraiška būtų vertinama ir galėtume pateikti paskolos pasiūlymą, turite patvirtinti savo tapatybę, tai padaryti galite:

  • Mobiliuoju parašu
  • Smart - ID programėle
  • Atlikdami 0,01 € pavedimą

Taip, jeigu esate valstybės tarnautojas, paraiškos pildymo metu Jums reikės įkėlti darbuotojo pažymėjimą ir 6 menėsių banko išrašą PDF formatu (išrašas turi būti nefiltruotas - matytis pajamos ir išlaidos).

TF Bank taikomos paskolos palūkanos nuo 4,9 %. 

Apskaičiuoti premilinarią mėnesio įmoką galite pasinaudoję mūsų paskolos skaičiuokle.

Pavyzdžiui: skolinantis 3000 €, sutartį sudarant 36 mėn. laikotarpiui, mėnesio įmoka – 104,49 €, metinė palūkanų norma – 6,90 %, mėnesinis sutarties administravimo mokestis – 0,4%, BVKKMN – 16,52 %, bendra vartojimo kredito gavėjo mokama suma – 3761,79 €.

TF Bank skolina nuo 500 iki 15 000 €. 

Teikiame vartojimo paskolas laikotarpiui nuo 12 iki 72 mėn.

Sutartį dėl TF Bank paskolos galite pasirašyti vienu iš Jums patogių būdu:

  • Mobiliuoju parašu
  • Smart - ID programėle
  • Kredito sutartį galime nemokamai atsiųsti bet kokiu Jūsų nurodytu adresu per DPD kurjerių tarnybą, iš anksto susitarus dėl Jums patogaus vizito laiko. 

Pasirašius sutartį iki 14:00 val. pinigai Jūsų sąskaitą pasieks tą pačią dieną, pasirašius po 14:00 val. - pinigus gausite kitą darbo dieną.

Paskolos negalime suteikti, kadangi Jūs neatitinkate TF Bank keliamų reikalavimų. Taip gali būti dėl įvairių priežasčių: Jūsų kredito reitingas yra per žemas, turite aktyvių skolų, nepakankamos pajamos, per trumpas stažas dabartinėje bendrovėje ir kitos. 

Jei Jūsų mėnesio įmokų mokėjimai atliekami pagal sutarties sąlygas, po mėnesio nuo ankstesnės paskolos išdavimo, galėsite gauti naują paskolą.

Įmokas už TF Bank paskolą galite mokėti Jums patogiu būdu:

  • Pavedimu

    Gavėjo pavadinimas – TF Bank AB

    Gavėjo sąskaita – LT337044060008215404 SEB bankas, AB

    Mokėjimo paskirtis - sutarties numeris, sudarytas iš 9 skaitmenų, pvz.: 70xxxxxxxx. Jį galite rasti savo sutartyje ir gautoje sąskaitoje.
  • Sudarydami periodinių mokėjimų sutartį savo internetiniame banke
  • Grynais pinigais 

    Lietuvos pašto ir PayPost skyriuose 

Mėnesio įmokos turi būti sumokamos iki kiekvieno mėnesio 20 dienos.

Jeigu 20 diena yra savaitgalis (šeštadienis, sekmadienis) arba valstybinė šventė, tuomet mokėjimas turi būti atliktas prieš tai einančią darbo dieną.

Sąskaita parengiama ir siunčiama Jūsų el.pašto adresu kiekvieno mėnesio 6-tą dieną. Jei negavote mėnesio sąskaitos – faktūros, susisiekite su mumis telefonu 8 700 80025 (I-V 9:00-19:00) arba elektroniniu paštu info@tfbank.lt

Laiku nesumokėjus įmokos už TF Bank paskolą yra taikomi delspinigiai. Delspinigius sudaro 0,05 % netesybos nuo bendros negrąžintos sumos už kiekvieno kredito mokėjimo datos pradelsimo dieną. Vėluojant apmokėti daugiau negu dvi įmokas, sutartis yra vienašališkai nutraukiama ir perduodama skolų išieškojimo įmonei. 

Išankstiniam paskolos grąžinimui netaikomi jokie papildomi mokesčiai. Galite grąžinti visą paskolą iš karto arba sumokėti dalimis, bet visada apie tai iš anksto informuokite banką. Išankstinio grąžinimo atveju, turėsite sumokėti likusią paskolos dalį ir iki grąžinimo dienos priskaičiuotas palūkanas.

Mėnesio trukmės kredito atostogomis nepateikiant priežasties gali pasinaudoti kiekvienas TF Bank klientas vieną kartą per visą sutarties laikotarpį. Jeigu norite pasinaudoti šia galimybę kito mėnesio sąskaitai, praneškite iki kito mėnesio 4 d. el. paštu info@tfbank.lt. Pažymime, kad kredito atostogų metu klientas nemoka įmokos už paskolos grąžinimą, tačiau vistiek privalo mokėti mokestį už palūkanas, administravimo ir sutarties sudarymo mokestį, susidariusius delspinigius (jei yra).

Kontaktinė informacija yra esminė paskolos sutarties dalis. Jeigu pakeičiate ar planuojate pakeisti adresą, telefono numerį ar el. paštą, apie tai turėtumėte pranešti TF Bank. Tai galite padaryti paskambinę mums telefonu 8 700 80025 arba atsiuntę el. laišką adresu info@tfbank.lt.

BVKKMN - bendra vartojimo kredito kainos metinė norma arba metinė visų su kreditu susijusių išlaidų suma, kuri yra skaičiuojama remiantis Lietuvos banko patvirtintomis taisyklėmis.

Metinė palūkanų norma  (MPN) - tai procentinė paskolos sumos išraiška, kurią tenka sumokėti paskolos gavėjui už tai, kad naudojasi išduota paskola. Ši procentinė išraiška skaičiuojama metų intervalu.

Vos pastebėjus, kad kažkas pasinaudojo Jūsų duomenimis, nedelsiant mus informuokite telefonu 8 700 80025 arba el. paštu info@tfbank.lt . Taip pat skatiname apie nuskaltimą pranešti policijai.

Skundas - fizinio asmens rašytinis (įskaitant el. ryšio priemones) kreipimasis į TF Bank dėl savo teisių arba teisėtų interesų pažeidimo, susijusių su banko teikiamomis paslaugomis, sutartinių įsipareigojimų vykdymo ar kitos su banku ar jo darbuotojais susijusios veiklos. 

Atsakymas - raštu arba el. ryšio priemonėmis teikiamas TF Bank atsakymas dėl gauto skundo. 

Jeigu manote, kad TF Bank pažeidė Jūsų interesus, pateikti rašytinį skundą galite pasirinktu būdu:

  • El. paštu info@tfbank.lt
  • Registruotu laišku Lvovo g. 25, LT-09320, Vilnius

Skundai turi būti pateikiami ne vėliau kaip per 3 (tris) mėnesius nuo tos dienos, kai Jūs sužinojote arba turėjote sužinoti apie savo teisių arba teisėtų interesų pažeidimą.

TF Bank įsipareigoja išnagrinėti skundą per 15 darbo dienų nuo gauto skundo. 

Apie priimtą sprendimą dėl skundo informuosime per 5 darbo dienas po sprendimo priėmimo.