Informacija klientams

 Informacija klientams

TF Bank klientų savitarnoje rasite reikalingą informaciją apie paskolos sutartį, mokėjimus bei rekvizitus mokėjimams atlikti.

Prisijungti galite keliais būdais:

  • Smart-ID programėle.
  • Mobiliuoju parašu.
  • Vienkartiniu slaptažodžiu. Įvedus asmens kodą, SMS žinute gausite vienkartinį prisijungimo kodą. SMS žinutės siunčiamos tik sutartyje nurodytu telefono numeriu.

Prisijungti prie savitarnos

Susidūrėte su finansiniais sunkumais? Kreipkitės konsultacijai.
Perkelkite savo paskolas į TF Bank! Mažos mėnesio įmokos bei neribojamas paskolų skaičius.

Naudinga informacija

Įmokas už TF Bank paskolą galite mokėti Jums patogiu būdu:

  • Bankiniu pavedimu.
  • Lietuvos pašto, PayPost skyriuose, Perlo terminaluose.

Rekvizitai mokėjimams atlikti:

  • Gavėjo pavadinimas – TF Bank AB.
  • Gavėjo sąskaita – LT337044060008215404 SEB bankas, AB.
  • Mokėjimo paskirtis - mokėtojo kodas, sudarytas iš 10 skaitmenų, pvz.: 70xxxxxxxx. Jį galite rasti savo sutartyje, sąskaitoje bei savitarnoje.

Mėnesio įmokos turi būti sumokamos iki kiekvieno mėnesio 20 dienos. Informaciją dėl įmokų galite rasti TF Bank savitarnoje.

Jeigu 20 diena yra savaitgalis (šeštadienis, sekmadienis) arba valstybinė šventė, tuomet mokėjimas turi būti atliktas prieš tai einančią darbo dieną.

Sąskaita parengiama ir siunčiama Jūsų el.pašto adresu kiekvieno mėnesio 6-tą dieną. Taip pat informaciją apie mokėjimus galite rasti savitarnoje.

Laiku nesumokėjus įmokos už TF Bank paskolą yra taikomi delspinigiai. Delspinigius sudaro 0,05 % netesybos nuo bendros negrąžintos sumos už kiekvieno kredito mokėjimo datos pradelsimo dieną. Vėluojant apmokėti daugiau negu 3 įmokas, sutartis yra vienašališkai nutraukiama ir perduodama skolų išieškojimo įmonei.

Taip, mokėjimą gali atlikti kitas asmuo, tačiau prašome informuoti mus el.paštu info@tfbank.lt arba telefonu 1899.

Jei norite paskolą grąžinti anksčiau termino, užpildykite prašymo formą ir atsiųskite el.paštu info@tfbank.lt. Gavę Jūsų prašymą, pateiksime grąžintiną paskolos likutį. Taip pat primename, kad telefoninio pokalbio metu, paskolos likučiai nėra pateikiami.

Išankstiniam paskolos grąžinimui netaikomi jokie papildomi mokesčiai.

Jei Jus domina dalinis paskolos grąžinimas, dėl permokos įskaitymo ir grafiko pakeitimo prašome užpildyti formą ir atsiųsti el.paštu info@tfbank.lt. Prašymo formą galite rasti skiltyje Prašymų formos.

Jūs turite galimybę pasinaudoti mėnesio trukmės kredito atostogomis kartą per sutarties laikotarpį. Užpildytą prašymo formą, atsiųskite el.paštu info@tfbank.lt. Prašymo formą galite rasti čia.

Sutartį peržiūrėti galite naudojantis „DigiDoc“ programa.Programėlę nemokamai galima atsisiųsti iš „Google Play“ arba „App Store“. Taip pat sutartį galite atsisiųsti savitarnoje.

Jūs galite pasinaudoti papildomo pasiskolinimo galimybe! Užpildyti paraišką galite jau po 3 mėnesių nuo paskolos išmokėjimo į Jūsų banko sąskaitą. 

Paskolos likutį galite pasitikrinti TF Bank savitarnoje. Atkreipiame dėmesį, kad norint grąžinti paskolą anksčiau termino, Jums reikia užpildyti prašymo formą ir atsiųsti el.paštu info@tfbank.lt.

Sutartį ir mokėjimo grafiką galite atsisiųsti TF Bank savitarnoje.

Kontaktinė informacija yra esminė paskolos sutarties dalis. Jeigu pakeičiate ar planuojate pakeisti adresą, telefono numerį ar el. paštą, apie tai turėtumėte pranešti TF Bank. Tai galite padaryti paskambinę mums telefonu 1899 arba atsiuntę el. laišką adresu info@tfbank.lt.

Skundas - fizinio asmens rašytinis (įskaitant el. ryšio priemones) kreipimasis į TF Bank dėl savo teisių arba teisėtų interesų pažeidimo, susijusių su banko teikiamomis paslaugomis, sutartinių įsipareigojimų vykdymo ar kitos su banku ar jo darbuotojais susijusios veiklos. 

Atsakymas - raštu arba el. ryšio priemonėmis teikiamas TF Bank atsakymas dėl gauto skundo.

  • Pateikite skundo, pasirašyto paprastu parašu, originalą TF Bank įgaliotu adresu korespondencijai: Lvivo g. 25, Vilnius.
  • Pateikite el. parašu (SMART ID ar m.parašu) pasirašytą skundą TF Bank el. paštu info@tfbank.lt.

Jeigu skundą pateikia kliento atstovas, prašome kartu su skundu pateikti įgaliojimą patvirtinančių dokumentų originalus arba patvirtintas kopijas bei atstovaujančio asmens asmens dokumento kopiją, patvirtintą teisės aktų nustatyta tvarka.

Skundai turi būti pateikiami ne vėliau kaip per 3 (tris) mėnesius nuo tos dienos, kai Jūs sužinojote arba turėjote sužinoti apie savo teisių arba teisėtų interesų pažeidimą.

TF Bank įsipareigoja išnagrinėti skundą per 15 darbo dienų nuo gauto skundo. Apie priimtą sprendimą dėl skundo informuosime per 5 darbo dienas po sprendimo priėmimo, atsakymą pateiksime skunde nurodytais rekvizitais.

Domina papildoma paskola? 
Turite klausimų? Susisiekite!